Василь Шкляр: з красою правди по життю


10 червня  ми провели для користувачів бібліографічний огляд "Василь Шкляр: з красою правди по життю" з нагоди 70-річчя від дня народження письменника та презентували віртуальну виставку, присвячену його творчості. Василь Шкляр − один з найвідоміших, читаних і «містичних» сучасних українських письменників, «батько українського бестселера». Його біографія сповнена пригод і романтики – їх Шкляр переносить і на сторінки своїх книг. За словами Василя Миколайовича найкраща для нього премія – «це прихильність моїх читачів. Те, що мої романи мають найширший попит, вони найкраще продаються, і це для мене найвища винагорода. Я понад усе ставлю інтерес свого читача, якого я люблю, а він мені платить тим же». Василь Шкляр – гордість нашої сучасної літератури, співець українського спротиву тоталітарним режимам усіх часів.

Коментарі